Wednesday, September 21

lalalalala such a boring day
bangun pagi pergi hospital for medical check-up
and i was so lazy , dayyum !
siap-2 then gerak . td smpai lambat so turn pun lambat
mcm shit rmai pulak org tadi
mmg tak lahh aku ttdo kt situ kann
hahah .
kthenn td td budak practical hnsem-2 .
walawey mmg tak cair lah kann
main balas-2 senyum
duhhh kalau kau dekat sikit td dh lama aku sebat kau bwk blik rumah
hahah . shooo cute . next time jumpa lagy kayy
lalalalal out of topic . thennn td jumpa doc lps x-ray
guess what ? good news wehh .
doc cakap aku kene practice jalan without tongkat
lalalala i will till aku boleh jalan lurus kay doc . hihi
and about lutut dia ckp physio kene slalu buat and excercise kena lanjut
lalalala then dia ckp jgn mnum kopi and teh , sbb to much caffeine and mnum susu mcm baby
hahah few months lagi aku dh boleh jalan , weheeeee
shooooo kewl . aku suka laa . walaweyyy
hahah kthenn stop here bout hospital and done with hsptal .
balik and smpai rumah
pelepapppp mengadap laptop layan youtube smpai maghrib
smpai lupa nk tido . and sekarang aku dah mengantuk smbil menaip nyh
so goodnite lovers .

#mylifeiskindaboring